SPOTKANIE KKP CZERWIEC 2014 – CONCORDIA DESIGN

SPOTKANIE KKP CZERWIEC 2014 – CONCORDIA DESIGN

Zapraszamy na przedwakacyjne, drugie już w tym roku spotkanie Kobiet Przediębiorczych:
11.czerwca, godz. 18:00
Concordia Design, ul. Zwierzyniecka 3

TEMAT: Kreatywność jako przewaga Twojej Firmy

Program warsztatów:

1. Istota kreatywności.
– Czym jest kreatywność i czym nie jest?
– Kto powiedział: „Jeśli coś się nie sprzedaje tzn., że nie jest kreatywne?” I czy to prawda.
– Proces kreatywny wg teoretyków i praktyków

2. Tworzenie kreatywnego zespołu i jego funkcjonowanie.
– Cechy kreatywnych zespołów.

3. Idealna struktura wspierająca kreatywność – fakt czy mit?

4. Sprawdzone, wybrane i praktyczne techniki kreatywne.
– Piramida skojarzeń

Będziemy gościć Sylwię Hull-Wosiek, trenerkę kreatywności.
Przygotowuje i prowadzi autorskie treningi w zakresie kreatywności oraz budowania interdyscyplinarnych zespołów. Techniki kreatywne, których uczy, opierają się na potrzebach klienta, użytkownika, czy odbiorcy. W centrum jej zainteresowań zawsze jest człowiek. Uprawia kreatywność od kilkunastu lat. Łączy kompetencje nabyte podczas kilkunastu lat pracy w Grupie Kapitałowej VOX. Każdą zawodową i pozazawodową aktywność składa się na jej aktualny profil zawodowy. Na początku wpisywała ją w rubryce „zainteresowania”, była przede wszystkim HR-owcem. Od 3 lat wszystko stanęło na głowie. HR wpisuje w rubrykę „doświadczenie i zainteresowania”, a kreatywność stała się jej pracą. Jak określa to najbardziej znany ekspert od kreatywności, Ken Robinson: znalazła swój żywioł.

Concordia Design – Centrum kreatywności, designu
i biznesu.
Być może jeszcze o nich nie słyszałaś…Concordia Design nie ma swojego odpowiednika pośród podobnych instytucji w Polsce. Jest platformą współpracy różnych grup związanych z projektowaniem, kreatywnością i wdrażaniem innowacji. Prowadzi działania kierowane do wszystkich grup: do biznesu, do dorosłych oraz do dzieci.
“Kreatywność rozumiemy jako działanie, które pozwala tworzyć wartościowe, innowacyjne przedsięwzięcia. To ona łączy wszystkie nasze działania, niezależnie od tego, do jakich grup są kierowane. Kreatywność oraz innowacje są nierozerwalnie związane z designem. Z designem, czyli z procesem projektowania, który pozwala właściwie rozpoznać potrzeby
i problemy odbiorców, a następnie w innowacyjny i kreatywny sposób na nie odpowiedzieć.”