Marketing w mediach społecznościowych. Wybór czy konieczność?

Marketing w mediach społecznościowych. Wybór czy konieczność?
22 maja, godz. 17:00, rozpoczynamy spacerem w Centrum Wycieczkowym Lecha, ul. Szwajcarska 11, Poznań

Podczas spotkania:

Wszystkie Panie zaprosimy na wycieczkę po browarze, podczas której uczestniczki poznają tajniki warzenia złocistego napoju.

Bartłomiej Rak, Socjomania poprowadzi wykład dotyczący problematyki mediów społecznościowych.

Kompania Piwowarska opowie w jaki sposób łączy aktywność na różnych platformach w mediach społecznościowych, by dotrzeć do swoich odbiorców ze spójnym i ciekawym przekazem.

Bartłomiej Rak

W branży interaktywnej reprezentuje jedno z pierwszych pokoleń, które dorastało z internetem, a jednocześnie pamięta jego początki w Polsce – generacja Y. Posiada kierunkowe wykształcenie (Informatyka Stosowana – UJ i Marketing Internetowy – SGH). Pierwsze kroki stawiał w Zespole ds. Internetu ING Banku Śląskiego. Następnie przeszedł na drugą stronę marketingowej barykady i zajmował się wirtualnym światem Second Life oraz tworzył agencję interaktywną Someday Interactive (w portfolio m.in.: ING Bank Śląski, Cisowianka czy YTONG/Silka). Specjalizuje się w zarządzaniu projektami internetowymi i social media. Współprowadzi dom konsultingowy Socjomania Sp. z o.o., w ramach którego tworzy strategie i edukuje z zakresu działań w internecie. Wśród uczestników szkoleń Socjomanii pojawili się przedstawiciele takich marek jak: PKP Energetyka, Ringier Axel Springer, Ministerstwo Gospodarki, WOŚP czy UM Gdynia. Prowadzi zajęcia z mediów społecznościowych na Akademii Leona Koźmińskiego, AGH, WSE oraz WSB. Autor artykułów o social media marketingu, które ukazały się w Marketingu w Praktyce, Hotelarzu, Marketerze+ oraz Magazynie Spectrum. Zafascynowany internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem.

PARTNERZY SPOTKANIA

Kompania Piwowarska

jest liderem branży piwowarskiej w Polsce i częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość jej produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd’s, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Organizuje również wycieczki po browarze, podczas których każdy może poznać tajniki produkcji piwa.

Socjomania

Socjomania to spółka konsultingowo-szkoleniowa realizująca usługi doradztwa i edukacji z dziedziny szeroko pojętego marketingu w mediach społecznościowych. Socjomania istnieje od 2009 roku, najpierw znana jako blog szerzący rzetelną wiedzę pomagającą zrozumieć internet i wykorzystywać go w innowacyjny sposób. Kolejnym krokiem były szkolenia propagujące wiedzę z marketingu internetowego i mediów społecznościowych, które cieszą się dużą popularnością. Firma ma za sobą ponad 70 szkoleń z social media, zarówno otwartych, jak i dedykowanych dla blisko 300 osób i firm.

Udostępnij:

Podobne