Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

  • To spotkanie już miało miejsce.
DSC3422_Glamour2

Zapraszamy na listopadowe
Spotkanie Klubu Kobiet Przedsiębiorczych, 

które odbędzie się 8 listopada o godz. 18.00 w nowych wnętrzach Instytut „Masz w sobie MOC”,
przy ul. Królowej Jadwigi 25/3 w Lesznie.

Temat: „Skuteczna Strategia Sprzedaży – o tym, jak powstają strategie sprzedaży, które łączą niezwykłą skuteczność i działanie z klasą.”
Prelegenci: Agnieszka Kazuś – Musiał i Piotr Płóciennik

STRATEGIA SPRZEDAŻY – SKUTECZNIE I Z KLASĄ

Zaprojektowanie i wdrożenie skutecznej strategii sprzedaży zdecyduje o tym, czy nasza firma będzie się rozwijać, czy walczyć o przetrwanie. O tym, jak projektuje się i wdraża skuteczne strategie sprzedaży porozmawiamy wspólnie z Agnieszką Kazuś Musiał – Prezesem Zarządu DBL i Piotrem Płóciennikiem – Prezesem Zarządu Salesberry na wrześniowym spotkaniu Klubu Kobie Przedsiębiorczych.

Osoby zajmujące się sprzedażą i marketingiem to grupy zawodowe o najniższym wskaźniku zaufania. Według badań Gallupa tylko 8% respondentów wysoko ocenia standardy etyczne sprzedawców i marketingowców. Podobnie jest w Polsce – badania CBOS społecznej oceny uczciwości i rzetelności zawodowej pokazują, że sprzedawcy należą do grup o bardzo niskim zaufaniu społecznym (porównywalnym z politykami).

Tak niski poziom zaufania do osób pracujących w sprzedaży ma kilka konsekwencji. Niewiele osób chce pracować w sprzedaży, bo postrzega ten zawód jako nieodłącznie związany z nieuczciwością. Natomiast osoby zajmujące się sprzedażą muszą na co dzień radzić sobie z tym, że większość osób postrzega je jako nieuczciwe. Co gorsze, często używane schematy redukcji dysonansu poznawczego powodują, że osoby pracujące w sprzedaży mogą mieć tendencję do tego, by utrwalać nawyki usprawiedliwiania własnego działania, nawet jeśli prowadzą działania, które przez Klientów oceniane są jako nieuczciwe.

Porozumienie pomiędzy Sprzedawcą a Klientem jest bardzo trudne, bo Klienci z założenia (9 na 10 osób) przyjmują, że rozmawiając ze sprzedawcą mają do czynienia z osobą, która jest skoncentrowana na osiągnięciu swoich własnych celów i jest gotowa na to, by wprowadzić ich w błąd, jeśli to pozwoli jej na realizację własnych celów. Im bardziej handlowcy doskonalą techniki sprzedaży na kolejnych niskiej jakości szkoleniach, tym sytuacja staje się dla nich gorsza.

Czy w takim razie istnieje wyjście z tej sytuacji? Porozmawiamy o tym, jak buduje się i wdraża strategie sprzedaży łączące skuteczność i działanie z klasą.

—–

Agnieszka Kazuś-Musiał. Prezes DBL Wynajem Odzieży Roboczej Sp. z o.o. i Członkini Zarządu DBL Poznań Wynajem Odzieży Roboczej Sp. z o.o., Właścicielka Kazus Partner, Członkini Rady Programowej Fundacji Wychowanie do Szczęścia, Laureatka Plebiscytu Kobieta Przedsiębiorcza Wielkopolski Roku 2012 oraz konkursu literackiego „Ja, kobieta przedsiębiorcza”, Członkini Klubu Kobiet Przedsiębiorczych, Uczestniczka I kongresu Kobiet. Autorka licznych wystąpień publicznych, debat, artykułów branżowych.  Pisze opowiadania i wiersze oraz z sukcesem współzarządza spółkami, w których stawia na pracę zespołową. Zafascynowana rozwojem osobistym w życiu kieruje się wytrwałym dążeniem do celu, odważnie szuka rozwiązań poza sobą oraz wychodzi poza wcześniej przyjęte normy. Chętnie wprowadza zmiany i nie boi się wyzwań. Kropla drąży skałę – to jej motto życiowe

Piotr Płóciennik. Prezes Zarządu Salesberry – firmy specjalizującej się w budowie strategii sprzedaży. Prowadzi projekty budowy strategii wzrostu i rozwoju oraz strategii sprzedaży. Wspiera właścicieli i zarządy firm we wdrożeniu najlepszych standardów organizacji sprzedaży oraz wdrożeniu standardów sprzedaży. Odpowiada za rozwój Salesberry i współpracę z zespołem konsultantów, prowadzenie najważniejszych projektów oraz przygotowanie narzędzi wspierających pracę konsultantów Salesberry.

W programie spotkania:

– prelekcja
– Networking z kobietami biznesu
– loteria wizytówkowa i upominki od Patnerów KKP
– poczęstunek
– wspaniała atmosfera i bezcenne nowe relacje

Przypominamy, że ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność wpłat.
Przewidywany czas spotkania 2,5 h.
Opłata za udział w spotkaniu wynosi 100 zł netto (plus 23 % VAT).

Zapraszamy serdecznie!